Sidor

söndag 30 september 2012

Myshelg med tandvärk

En långhelg med barnen går mot sitt slut. Det var studiedag i fredags, så barnen var hemma. Tyvärr kunde jag ju inte åka till Fyrishov med dem, som de så gärna ville. Men vi fick göra det bästa av situationen (som vi alltid gör).
Vi spelade sällskapsspel, tog en promenad i det ruggiga vädret, drack varm choklad och stekte pannkakor. Det hade kunnat vara värre.

Tyvärr har helgen överskuggats av tandvärk. Jag skrev för någon vecka sedan om att jag hade tappat delar av (ännu) en tand. De första dagarna hade jag inte ont direkt, men de senaste dygnen har inte varit roliga. Värktabletter hjälper mig att "bara" ha jätteont istället för att det är outhärdligt, men jag håller verkligen tummarna för att värken ska försvinna. Jag har levt på soppa den här helgen, och vill verkligen tugga på något.
Om det följer samma mönster som tidigare när det har lossnat delar från mina tänder, så borde värken och svullnaden försvinna om några dagar/någon vecka.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar